blä

Det är tydligen inte meningen att jag ska bli frisk. Men jag kämpar på!

Annars klättrar Maowen på dörrar och vår älskade lilla Lufsen finns inte längre.

15 fina år. Aldrig sjuk, alltid glad. Trodde ju aldrig att det skulle vara så jobbigt att ta bort ett djur.

Fast å andra sidan kunde jag gråta mig själv till sömns av bara tanken på att han skulle dö när jag var liten. Så att det var jobbigt var kanske inte så konstigt ändå.







Lufsis. Trots att han knappt orkade stå eller gå så viftade han på svansen ända in i det sista.

Kommentarer
Postat av: tilda

Maowen verkar något orädd.. eller självmordsbenägen :S

2011-03-09 @ 17:28:27
URL: http://mamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0