nytt år

Nå. Lite framgångar hade jag ju under 2010.

Jag tog körkort vilket jag verkligen inte hade klarat utan världens bästa Mats! Har nog aldrig tvivlat så mycket på mig själv tidigare. Tack vare det och pappa fick jag jobb på Hemglass och kunde köpa fina möbler till lägenheter. Och fylla min garderob med kläder såklart!

Skulle utbilda mig till socionom men eftersom jag är skillad på att göra fel så halkade jag ju in på något helt annat. Dock blev detta världens bästa fel.

Av ren saknad åkte jag till staden jag har hatat. Kom dit och insåg att med rätt sällskap är det inte så pjåkigt.

Jag och Leo tog det stora steget och flyttade ihop, och än så länge har vi inte dödat varandra.



Nu ska jag njuta av livet och lära mig att chilla ner lite. Jag ska hjälpa mig själv och mina vänner, för nu ska vi faktiskt må bra här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0