ångest

Mitt liv brukar stanna upp några dagar innan jag har ett prov eller inlämning.

Eftersom jag tycker att det här provet är så svårt har allt blivit mycket värre än vanligt. Inte nog med att jag är orolig hela dagarna för hur jag ska klara det så drömmer jag även mardrömmar på nätterna.

I natt när jag blev klar med provet slog det mig att det var jul och att jag hade missat hela julafton. Hade inte ens köpt julklappar. Och i går drömde jag att jag kom sent till skolan, hittade ingen parkering och när jag väl gjorde det hade jag inga parkeringspengar. Dessutom fick jag underkänd både i dag och i går.

Förbereder mig med andra ord på det värsta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0