nu har det börjat

Det går bra i skolan. Jag har jättebra klasskamrater och jag är glad att jag valde just detta program. Vi har börjat med begreppen Hälsa och Wellness. Jag vågar inte äta choklad när de andra ser, gör det i smyg, så att de tror att jag bara äter nyttiga saker.

He he... Nej men det här är starten på ett mitt nya liv, och det känns faktiskt helt rätt!

Dock har jag blivit sjuk, tack för det. Men jag tänker inte missa något, så jag försöker lura min kropp att jag mår bra.

Ryggen går tyvärr inte med på det utan får mycket ont, som vanligt när jag blir sjuk.


Kommentarer
Postat av: elli

Vadvardetjagsava!?

2010-09-02 @ 18:23:34
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0