I can do this

Nu har jag gjort färdigt mina inlämningar som ska vara inne i dag.

Började i morse (nej jag kommer aldrig lära mig).

Har verkligen varit så himla trött hela dagen och varit såååå nära på att somna flera gånger.

Dessutom har jag haft det svårt att koncentrera mig när lillebror springer runt och skriker, fyra fåglar tävlar om vem som kan pipa högst och en akvariepump som pumpar som aldrig förr.

Men det gick ju bra ändå, och ja, jag får ju skylla mig själv faktiskt.

Har dock haft fyra lampor tända i vardagsrummet hela kvällen för att jag inte ska bli trött, och det har faktiskt fungerat!

Nu ska jag släcka dem så att grannarna inte ser in, och mysa ner mig i min supertoffla, ha ångest och drömma marddrömmar om att jag inte klarade inlämningarna.

ps. fick godkänt på min förra inlämning, YEEEY!! ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0