Think inside the box

För några dagar sedan var jag mycket upprörd över att det fattades en låda. Jag letade hos svärföräldrarna och hemma hos mamma. lådan var borta.

Men sedan städade jag ju, och där var lådan och mitt decilitermått.



Alldeles nyss satt jag och surade över att jag måste plugga utan att ha något gott att äta. Sedan hittade jag fiskar som gör mig smart (kan ju vara bra att ha om jag ska plugga), choklad som man ska äta när man pluggar och lite friskpiller så att jag inte blir sjuk av allt pluggande.



Tack, tack, tack fina familjen Hägg! ♥


Kommentarer
Postat av: Tilda

fin tapet :) Har ni öppnat micron än?

2010-11-19 @ 14:51:17
URL: http://mamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0