Dagens erkännande

Det verkar vara många som har problem med vilken sida man ska gå på, och givetvis är det jag som får flytta på mig. Önskar att jag kunde vara lite coolare.

Gjorde det i matsalskön en gång när jag skulle ut och alla vägrade se mig. Knödde till dem alla. Fick dåligt samvete efteråt.

Det jag vill komma till är att om det är någon som inte borde veta vilken sida man ska gå på så är det väl ändå jag?! Måste tänka i en evighet innan jag kommer på vilket håll Leo ska köra, slutar alltid med att jag pekar istället.

Kom på varför jag har så lätt för att veta vilken sida man ska gå på. En gång gick min jacka sönder på min högra sida, och då lärde jag mig att det är den sidan som inte ska vara i kanten av vägen.

Tänker så än i dag, fast med en hel jacka då.

Och Elin T som säger att jag är smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0