Bra början på dagen

På onsdagar har jag sovmorgon till ett. Så vad gjorde min röst innan jag hann tänka?

Bokade tid hos kiropraktorn klockan nio såklart!

Kom inte riktigt upp i tid (he he he), så var tvungen att ta cykeln. Tyvärr hade däcken ingen luft men fick en pump och var lycklig över att jag äntligen skulle få cykla med en bra cykel. Skulle inte ha tagit ut segern i förskott, det gick inte att pumpa.

Det slutar aldrig att snöa = inte plogat. Och all snö från vägarna (där det var plogat) låg täckt över trottoarerna = Jag fick gå med cykeln.

Mitt i allt detta kaos började jag blöda näsblod. När jag närmade mig rödljusen hade näsblödandet kommit till det stadiet då det bara forsar ut blod, helt okontrollerat. Så med vantarna under näsan och en snöbit på näsan stod jag där bland alla bilar och ville gråta.

När jag skulle cykla hem började det blåsa kraftigt. Sedan tror jag att det var någon som släppte en bajsbomb = det luktade skit.

Så, nu har jag gnällt färdigt.

Här ska projektarbetas, hela dagen lång!


Kommentarer
Postat av: elli

Hur gick det hos kiropraktorn då?

2010-02-03 @ 11:21:06
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Martina

Din dag låter inte som att den har gått värst bra :/ jag var nervös för tatueringen

2010-02-03 @ 16:38:53
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0