Gummisnö

Jag blir deprimerad av det här vädret, av höstens mörker. Och det blir värre när man vet att det bara är början av en lååång period av mörker, och att jämfört med hur det kommer vara är det här rena sommaren. Jag kommer alltså vara mer deprimerad än vad jag är nu? ÅÅÅÅH, megasuuck!

FAST! Tack vare en fin Matilda så kan min höst och vinter vara räddad. Jag gillar snö, men jag hatar slask och höstregn, verkligen hatar. Förra året köpte jag fina skor, vad hände med dem? Jo de gick sönder för att det var så blött... Men jag har lärt mig av mitt misstag (nej, det har jag inte. Jag har lärt mig av Matilda) och köpt gummistövlar. Så himla smart, och det är ju så självklart.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag säger bara.....äntligen höst:)

och ännu bättre, vinter snart;)

2009-09-03 @ 20:54:47
Postat av: Tilda

Vilka typer av skor och vilka typer av saker? skriv en lista och maila =) [email protected] =)

Jag packar lådor åt dig/er =)

2009-09-06 @ 19:54:13
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0