Extremt trött

Det blir inte riktigt vad man har tänkt sig nu för tiden. Men vi klarar det ju ändå, tillsammans.

Tränade gjorde vi i alla fall. Min hjärna slutade fungera och jag kunde lika gärna ha somnat på rullbandet. Jag var så dålig så att en instruktör frivilligt rättade mig när jag gjorde övningar, flera gånger. Eftersom han rättade mig slutade med att jag gjorde rätt. Det var tungt att gå uppför trappan efteråt.

Man tycker ju ändå att jag borde bli stark någon gång, men nix. Det börjar bli pinsamt.

MEN! Jag somnade inte på rullbandet.

Leo berättade till mig att det var en snubbe som skulle på stylingtävling med sin bil. Han vann. I all hast hade han inte hunnit med att sova på två dygn. På vägen hem kände han sig trött och bestämde sig för att stanna vid närmsta bensinstation. Somnade innan. Krasch. Trasig bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0