Dumma Elin T

Okeeeej, jag hade en konstig dröm i natt. Som i drömmer faktiskt var väldigt verklig så jag var ganska så knäckt eftersom jag i drömmen hoppades att det var en dröm men det var det inte... eller, eh... i alla fall!

Det var en snubbe som tog kort på mig och då blev jag arg så jag bröt av hans kamera i två delar (stark som jag är). Sedan berättade jag till Leo och då knuffade Leo in honom i en vägg sedan gick vi därifrån. Tydligen så dog personen av knuffen han fick, för jag och Leo fick fängelse.

Okej, det jag vill komma till är att de berättade i radion att det var vi som hade mördad den där snubben. Sedan intervjuar de mina vänner.

OCH VAD SÄGER ELIN T?! Jo hon säger att hon tycker att jag inte är riktigt stabil just nu och att hon inte trodde att jag var sådan men att jag förtjänar det. Och så fortsatte det... Jag är fortfarande sur på henne, FNYS!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAH! Men jag har ju inte gjort något :(

2009-09-10 @ 12:13:45
URL: http://elingonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0