Djur i bur

Tippiskt! Jag har förgäves kämpat för att djuren ska sluta bråka. Okej då, det är Pico som är dum och tycker att Musti är i vägen.

Det som inte fick hända, hände... I går sprang Pico efter Musti i buren och jag skulle rädda dem båda från döden. Då bet Musti mig och gav mig ett snyggt köttsår på mitt finger. Jag skrek. Mamma vaknade. Det kan hända att jag i framtiden kommer ha 4 ½ finger på min högra hand.

Jag försöker hitta en till bur, men det går inte så bra. Funderar på att gråta lite. Leo sa att vi skulle ha skaffat lika snälla katter som Elins i stället. Jag ska prata med henne, hon kanske vill byta...

Kommentarer
Postat av: Elin

Dina djur är söta det är dom, men mina katter ligger inte ute för bytes marknad!

2009-09-14 @ 17:29:35
URL: http://elingonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0