Bananelli dricker banankaffe

Jag var hos doktorn förut. Hon lyssnade inte på mig och när jag ville fråga lite saker hade hon tydligen inte tid med mig. Aja! Elli kom och höll mig sällskap i väntan på att tömma mig på blod. Som tur var tog världens bästa svärmor hand om mig.

Bananelli hade varit hos tandläkaren och fått massa gott i munnen. Hon är bra, tog med mig till Donken och frukosta med mig. Hon försökte få mig att dricka kaffe. Hon tyckte att om jag dricker deras kaffe kommer kaffet hemma vara så himla gott sedan. Det fungerade tills jag hade druckit en tredjedel.

På tal om kaffe. När jag gick i ettan på gymnasiet skrev jag en krönika om hur mycket jag hatar kaffe och att risken att jag börjar dricka kaffe är minimal.

VAD ÄR FELET PÅ MIG?! Jag kan ju inte göra tvärtom vad jag har sagt att jag ska göra. Nä, här blir det inga kafferdrickare.

Fast å andra sidan. Jag har blivit en vuxen, mogen och intellektuell kvinna. Sådana bör dricka kaffe. Jepp, då var den saken klar!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Men... jag trodde jag var en vuxen, mogen och intellektuell kvinna...men jag dricker inte kaffe och tänker inte göra heller... vad blir jag då? Barnslig, omogen osmart flicka?!?

2009-09-21 @ 21:42:32
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0