VBSB 20 år!

Världens bästa storebror fyller 20 år. Jag vet att han har lite åldersnoja.

Om han lever ett normalt liv så är det mer än 40 år kvar innan han blir pensionär. Sedan lever han massa år till ute i skogen och passar barnbarnen. Jag lovar, han kommer bli trött på livet, skogen, och barnbarnen. Och kanske till och med hans fru Linn som kommer tjata och gnata (hoppas jag).

Dessutom kan han ju visa alla de små hur han såg ut. När han hade sin krullperiod. Och vilken snygg syster han hade!

Men jag saknar honom och kan inte riktigt förstå att han har flyttat för gott. Men, flyttar han till månen skulle jag ta raketen dit, om så behövdes.

Ruben är fin. Och han förtjänar en bra dag, och ett bra liv.

kramis.


Kommentarer
Postat av: Tilda

vad fina ni är!

2009-10-07 @ 17:40:50
URL: http://ihana.bloggie.se
Postat av: elli

Så himla fiiinaaa!

2009-10-07 @ 22:05:00
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0