Ullared is the shit

Leo och jag fick för oss att vi skulle ta en snabb shoppingrunda. Med oss hade vi systrarna B.

 

 

 

Vid närmare eftertanke var nog rundan inte särskilt kortvarig, och resan dit var påfrestande. Halvvägs till Ullared började bilen bråka, och vi (jag) fantiserade om en mörk, oändlig tunnel.

 

Mörk oändlig tunnel = däcken flyger av och vi är ett minne blott. Jag tog power nap till en helt ny nivå. Den här gången fick det bli med ögonen extra mycket öppna.

 

Det slutade i alla fall med att vi åkte hem, fyra fullproppade kundvagnar rikare och lyckliga som barn på jul. Att bilen lät mer än tidigare hade ingen betydelse. Det viktigaste var att vi fick shoppa.


Kommentarer
Postat av: Elin Tomasson

Jag brukar också fantisera om mörka saker... fast då är det inga tunnlar. IF YOU KNOW WHAT I'M ZZZAYIN!

2009-11-14 @ 23:13:33
URL: http://www.elingonzalez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0