Sommarjobb & sommarskola

Sommarjobb ja... På ansökan skrev jag att jag gillar att vara ute och att jag går medieprogrammet. Vad får jag?

Ehhhh... Jobb på sjukhuset, hjärtavdelningen. Jag ska bädda sängar, ge dem mat, ta bort mat. Och sist men inte minst ska jag gå med dem till andra avdelningar... Tror de verkligen att jag kommer hitta?

Sjukhus är inte riktigt min grej, så jag kommer förmodligen vara sjuk i tre veckor. Men får väl hoppas på att det har med hjärtat att göra i så fall.

Fast å andra sidan är det ett perfekt tillfälle att fråga vad det är för fel på min rygg.

Karlstads kommun vet vad jag behöver!

Förresten... Jag fick ytterligare en lapp. En exakt likadan som sommarjobb, förutom att det var sommarskola. Jag känner mig en aning förvirrad, så vitt jag vet har jag inget ig. Men de kanske tycker jag är så bra, så de vill att jag ska vara lärare =) eller nått. Men varför får jag något som jag inte har sökt, känns snällt.

Som sagt, Karlstad kommun vet vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0