Gustavsvik

Jag, Leo, Sofie och Daniel besökte Gustavsviks äventyrsbad i dag. Det var så otroligt roligt, och skönt att komma bort. Dock börjar jag känna var jag kommer ha mina blåmärken i morgon. Och jag som är väldigt höjdrädd var kanske inte den lugnaste av oss. Var tvungen att hålla i mig med båda händerna.

Leo skulle göra ett tappert försök och skydda mig så att jag inte fick ont, vilket resulterade i att han fick ett skrapsår, jag slog i huvudet, fick hundra kallsupar, skrapade mig i ryggen och fick en spark i huvudet, av ingen mindre av Leo själv. Visserligen var det mitt fel eftersom det var jag som tacklade ner honom när jag fastnade i undervattensströmmarna. Så han är min hjälte ändå!

Det var en värd dag. Blir så glad av att ha underbara vänner. =)

Längtar till sommaren när vi ska till Finland. Då har Leo lovat mig att vi ska till ett mycket roligare äventyrsbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0