Gult är fult

Elin räddade mig från att sitta hemma och ha tråkigt hela kvällen. Jag har blivit nyklippt, vilket är vääldigt skönt. Mitt långa hår är inte lika långt längre. Sedan skulle vi färga håret också, och jaaaa... Det blev gult och passar in bland fjortisarna i Kil. Men Elin säger att jag är fin, så himla snäll kompis är hon.

Tur att jag har en fin keps. Och om det inte fungerar kan jag alltid stoppa ner huvudet i marken och låtsas att jag inte finns i några månader.

Men som jag brukar säga när jag misslyckas. Jag kan ju inte vara FÖR snygg...

Annars så ligger Elin och sover i min säng nu. Jag skulle vara DJ och så rolig musik spelade jag.



Elin ville inte få fläckar på hennes fina kläder...


Sov gott

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt!

2009-05-19 @ 23:21:01
URL: http://elingonzalez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0