Soliga dagar

En bra sak är att det är vårväder ute nu och det gör mig så glad! Något som är mindre bra är att jag inbillar mig att man kan sitta ute och sola utan att bli sjuk.

Jag längtar tills det blir varmt, så jag och Rönny kan plocka fram våra träben igen och bli utklassade av familjen Hägg, eller gå ut och plocka fina blommor och slippa sätta på sig en jacka som väger 1000 kg.

Vi har även konstaterat att det snart är tooo late att tatuera sig om man vill sola och bada. Men å andra sidan fungerar det ju att tejpa på en pappersbit som täcker tatueringen, och om man ligger helt still så sitter det till och med fast på kroppen!

Mars ≈ Looking good!


Kommentarer
Postat av: elli

...ooover my shoulder!

2009-03-18 @ 16:47:42
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0