Konsten att köra bil

Sitter hemma hos pappa, det är bara tråkiga program på TV:n. Så jag har testat pappas xbox! Bilspelet tog jag, lyckades även ta bakhjulsdrivna bilar och ja, ni kanske förstår hur det slutade. Jag ändrade sedan taktik, höll mig undan från vägen så mycket som möjligt, sladdade och åkte in i allt som fanns. Det gick rätt bra!

Dock tyckte inte pappa att det såg så bra ut och mummlade nyss något om att om jag kör så i verkligheten så vågar han inte övningsköra med mig... Tur att hans bil är dålig!

JAG GER UPP, jag vinner inte ens ett bilspel, utan motstånd... Eller,  jag säger som pappa, det var kontrollen som inte fungerar som den skulle =O

Kommentarer
Postat av: Elin

Då ska du veta vilken konst det krävs för att köra RIKTIG bil!

2009-03-10 @ 20:55:28
URL: http://elingonzalez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0