Dumma djur

Kul att mina djur inte längre tål att vara i samma bur. Två dagar i rad har Leo ringt och nästan gråtit för att han har fått tagit isär dem. Jag tror att de har hamnat i någon trotsålder och så fort de kommer till Kil kommer allt bli frid och fröjd!

Nyss ville Pico bestämt in i trekantsburen och klämde sig in genom ett pyttelitet hål. Detta skedde medans jag gick och tvättade ansiktet eftersom jag dessutom är allergisk mot något, förmodligen dem. När jag kom tillbaka så hängde han med huvudet inne i buren och kroppen utanför, och sprattlade. Jag trodde han skulle dö. Jag skrek på Ruben. Då smet han in.

Jag kan inte ha en utegård till dem eftersom han smiter sig igenom ett hål som är hälften så litet som den utegården är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0