Goda vänner

Nile kom och hälsade på mig efter jobbet. Hon säljer tydligen glass i en pytteliten kiosk vid Pråmen. Tur för henne att hon endast ska jobba de fina dagarna. Ha ha!

Vi åkte i alla fall in till stan för att kolla runt på rean och säga hej till Elin B och Sofie. De tror att de är jättecoola bara för att de kan sitta ute på en uteservering och dricka cider. Vi var dock coolare som tog det lugnt på stan och svettades i alla möjliga provrum. Men jag hittade faktiskt lite saker.Som vanligt fick jag ångest efteråt för att jag handlade för pengar som jag måste spara. Så jag ringde till älskling. Jag sa att han slösar pengar på bilen, och jag på kläder. Han mumlade något och frågade sedan om vi inte kunde gå på stan och shoppa på lördag. SOM jag har väntat på den frågan, det är ju så mysigt att gå runt med honom!

Vi träffade sedan Elin K, Emma, Ida och Malin. Vi åt glass, pratade om framtiden och fick fågelbajs på oss. Jag fick på min arm, så den luktade fisk.

Malin jobbar förresten på NWT, sportdelen. Det var där Elli startade sin karriär. Malin visste vem hon var. Anledningen var för att de hade skrivit upp konstiga saker som Elli hade sagt, vilket förmodligen var en hel del.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Tack för förklaringen av fjärilen, hade helt glömt bort det i dröm-sammanhang! Jag hoppas du har rätt, det skulle vara trevligt med något nytt, en ny start!

Och få inte dåligt samvete för att du shoppar, vi tjejer behööööver det =D

2009-07-02 @ 07:35:50
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0