En häftig tjej

Jag har nu blivit stor. Det betyder att jag har all kunskap, kan laga den perfekta maten och älskar att odla min trädgård. Det är helt otroligt att jag verkligen kände mig så himla mycket mer mogen i går när jag vaknade. Från om med nu kommer jag vara en mogen tjej, kanske till och med övermogen.

Ja, eller kanske inte...

Men jag har i alla fall blivit firad, mot min vilja. Dock måste jag erkänna att det var väldigt trevligt och det var helt klart det bästa sällskapet man kan ha! Dessutom fyllde även min söta mamma år samma dag, så henne firade vi också. Under kalaset gång blev Gabriel förälskad i Elli så jag förväntar mig storslaget bröllop.

Tyvärr blev det något konstigt så när jag förde över bilder till datorn. Bilderna från kalaset är borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0