Tänk vad lillebror är bra

Jag försöker underhålla min sura lillebror genom att sjunga barnvisor från Spotify. Dock är han väldigt kräsen. Men nu sjunger vi  till Nalle Puhs låt - för alltid, för evigt. Det enda han tycker är roligt är att höra när jag sjunger, förmodligen för att jag är så himla dålig.

Jag ska råpa på dej, för alltii, och du ska alltii svara, ja alltii. För alltii är jättäkårt när vi har kul.


Ja. Något säger mig att Gabriel är LITE allergisk mot myggbett. Ni skulle sett när han hade en och en halv panna! Men nu får ni nöja er med hans Karl-alfredarm. Han ger er... ONDA ÖGAT!




Kommentarer
Postat av: elli

Onda armen menar du väl=P

2009-07-30 @ 20:14:29
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0