Sjuk tjej

Jag är ledsen över att jag inte kunde hälsa på min kusin och hennes familj i dag. Jag är ledsen över att det inte blev någon övningskörning. Allt detta på grund av att jag helt plötsligt blev sjuk.

Saila sa att jag verkligen inte fick ringa sjukvårdsupplysningen. Tydligen så säger de till nästan alla att de har svininfluensan och skickar dem till labbet. Hon får alltså ingen lugn stund.

Jag inbillade mig först att jag blev sjuk ENDAST för att jag i lördags tänkte att det är skönt att jag inte varit sjuk på länge. Jag borde tagit i trä, för man får inte ens tänka tanken längre!
 
Dock har jag kommit fram till att Elli smittade mig med flit, så att hon slipper träna! Hon tror att hon är så himla smart...

Jag skickade ett sms till mamma och sa att jag är sjuk för att få lite tröst. Hon svarar: Vad tråkigt. =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0