Att klanta sig

Att vara fast i den största hålan som någonsin existerat är inte speciellt kul. Så jag har roat mig med att baka chokladbollar som är fantastiskt goda!

Jag vill träna faktiskt. Den här veckan skulle vara starten på mitt nya liv som träningsnarkoman. Men då ska jag gå och bli sjuk och aldrig bli frisk igen. Så därför bakade jag mina nyttiga chokladbollar...

Jag tror förresten jag blivit tät i öronen för när jag ringde hem förut visste jag inte riktigt vem jag pratade med. Det stod mellan min mamma och min lillebror Filip. Jag gissade att det var mamma och frågade var badbaljan var. Men jag hörde ganska fort att det inte var mamma eftersom personen lät väldigt rädd och osäker och pep fram "Jag vet inte."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0