Duktig

I dag har jag skaffat mig lite vuxenpoäng. Jag var på banken för att sätta in pengar och skaffa internetbank. Nu behöver jag inte längre plågas över att veta att det finns massa pengar i en burk som inte får användas.

Nej jag skojade... Jag har inte varit så plågad faktiskt. Känns bättre att spara till något nyttigt i stället för att köpa massa kläder när det ändå inte får plats i min garderob. Ha ha! Och nu har jag nästan så mycket pengar som behövs till körkortet.

Sedan har jag faktiskt lovat min Plupp att vi ska ut och resa så fort jag har pengar. Vi får väl se när det blir. Sedan någon gång i framtiden ska jag till Sri-lanka. Det får bli den dagen man inte dör på kuppen. Tråkigt det där, så himla fint land.

Jag har tydligen fonder också... jahapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0