trappåkning

Min lillebror är vädigt lättroad, han springer från hallen, genom vardagsrummet och fortsätter enda tills det tar stopp. Jag märker ganska fort när det händer eftersom det smäller i dörren..

Även jag har en gång i tiden varit mycket lättroad. Jag och Joanna roade oss med att åka från hennes trappa ner till källaren, vilket var fyra eller fem trappsteg.. Det var så himla roligt, och resan ner tog ungefär en sekund, sedan sprang vi upp igen och fortsatte så tills madrassen gick sönder. 

Jag har fått en idé. En ny, spännande och större utmaning! Elinor, skaffa en madrass så blir det att åååka ner för Trapp Everest! =)

Kommentarer
Postat av: elli

Då dööööör vi...

2009-01-10 @ 23:06:50
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0