Pumpad biff

Jahapp! Nu har vi fått våran gyminstruktion, vilket betyder att det inte längre finns några ursäkter. Nu måste jag börja pumpa, svettas och trängas för att bli det jag alltid drömt om, bodybuilder... Eller åtminstone få en hel rygg, som kanske är något jag borde satsa på först. 
Jepp
Som tur är slapp jag undan från danspasset och från min kompis Argvarg. Och tur var väl det för jag tror inte jag har någon större lust att göra bort mig samtidigt som jag ser en ilsken liten människa hoppa och studsa av ilska i min ögonvrå. Det som inte får hända, händer när Katy Perrys låt spelas, för då kommer byggnaden sprängas, i alla fall i dag. Så vid närmare eftertanke så är det nog bara därför jag håller mig undan från danspasset. HAHA nej.. skoja =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0