Nytt år

Nyår firade jag med mina vänner. Jag har räddat liv, alltså, jag avslutade mitt år på det perfekta sättet. Jag räddade Elli från att äta äcklig mat, Elin och Sofie från att ha ett tråkigt nyår med tråkiga människor och min familj från att skada sig genom att förklara för dem hur försiktig man ska vara med fyrverkerier... Egentligen tycker jag de borde göra som mig, bara kolla på när andra skjuter bort sina pengar, men nepp. Fatta vad jag offrade mig, jag som skulle varit hemma och bara softat, men jag räddade liv i stället och ärligt talat var det mycket roligt. Jepp, jag är bäst =D

Jag har även sett en häck brinna, och blivit släckt, dock inte jag som var hjälten denna gång.

Mitt nya liv startade i dag och än så länge; LOOKING GOOD! Jag firade med att följa med Erika till pizzerian. Mitt nyttiga liv börjar i morgon...


Kommentarer
Postat av: elli

I morn ska vi banne mig bli medlemmar av den däringa hälsosekten.. Jag har hört att den heter Friskis&Svettis eller något liknande...

2009-01-01 @ 23:51:25
URL: http://www.elli.nu/
Postat av: elli

oooover my shooouldeeer

2009-01-04 @ 13:20:22
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0