En mysig dag

I dag har jag bara varit hemma, en hel dag tillsammans med min familj, skönt! Vi gick till Pekås och köpte godis och tillbehör till tårtan. Bryntesson fyller 18 år i morgon vilket måste firas, wihooo! När vi skulle gå hem ville Gabriel självklart bära sin dricka och godiset själv, vilket resulterade i att hans dricka gick sönder och började spruta och läcka hela vägen hem... Han bytte sedan dricka med Filip, hahaha.

Mamma hjälpte även mig att slinga håret...
- Jag kanske också ska färga håret ljust, så döljer jag mitt gråa hår!
Men hon är söt!

Nu ska jag spela lite och senare i kväll blir det inflyttningsfest hos Smacko och Rönny, roooooooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0