Att ta en omväg

Jag skulle ta tåget till Kil, så jag kollade på skärmen var tåget stod och skyndade mig för att hinna med. Väl inne i tåget pustade jag ut och var glad att jag hann för jag hade ingen större lust att vänta i en timme på nästa tåg. Sedan började tåget rulla, ÅT FEL HÅLL! Då insåg jag att jag satt på tåget mot Kristinehamn, alltså fel, FEL!! Jag satt på tåget i 1 ½ timme när jag kunde varit framme på 13 minuter... Kul! När jag kom till Kil cyklade jag allt jag hade för att komma hem.

Saila - Var det kallt ute?
Jag - Nej, eller jag märkte inget för jag var så arg.
Saila - Varför?
jag - Jag satte mig på fel tåg.
Saila - Oj då, men då passar du in i familjen!

Sedan fick jag höra historien om när Elli åkte till Högboda via Rottneros.Det gjorde mig lite gladare =)

Något som är bra att ha när man åkt vilse:
- Pengar på mobilen
- Bra musik
- Tröstgodis
Jag hade ingenting.


Kommentarer
Postat av: elli

Jag trodde folk hade glömt det där!

2009-01-28 @ 16:32:07
URL: http://www.elli.nu/
Postat av: elin

var du möjligtvis onykter jennifer?

2009-01-28 @ 18:53:53
URL: http://elingonzalez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0