Inflyttningsfest a la Rönny

I lördags var det ju som sagt inflyttningsfest, och Rönny var kvällens stjärna. Vi skrattade kan jag lova, ooooja vad vi skrattade. Vad han än säger så skrattar man (med honom, inte åt honom), alla gillar Rönny.

Rönny - Det är inte bara Ingelie som är gravid, Leo har gått och blivit sympatigravid! (Sedan drar han upp Leos T-shirt och pekar på hans mage)

Jag - Rönny, hur känns det att Leo har åkt i en glassbil en hel dag och inte du?
Rönny - Hur känns det att far din åker glassbil?

Rönny - Jag har köpt så mycket glass av far din att han snart vill ligge med mig
Ingelie - Vi har köpt av honom en eller två gånger...

Men det var inte bara Rönny som var rolig, det fanns även en annan som har det lilla extra.

Jag - Min farmors syster har en sjukdom som börjar på D...
Elli - MS?

PLUPP =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0