Efterlängtad helg

Jag har aldrig längtat efter helg så mycket som denna veckan, och nu är den här! För en kort sekund så ville jag åka pulka, men Elli dissade mig, och det var nog tur det för jag har inga termobyxor. =O

Maten i skolan hade förväxlats så vi fick kattmat i dag, kanske inte det godaste jag ätit, fast jag åt inte...Jag smakade en bit från Tomassons tallrik och konstaterade att det inte bara såg ut som kattmat, det VAR kattmat. Elin K vill att alla i skolan ska matstrejka någon dag nästa vecka, vi får väl se hur det går.

Jag har tre Elin i min klass, det börjar på att bli jobbigt så nu döper jag dem till Tomasson, Brynten och Kleffan =)

På tal om kattmat. Jag kommer ihåg när jag var liten och min storebror Ruben skulle visa mig att vi hade godis och tog fram hundgodis och började äta.
- Det är gott Jennifer, det smakar som vanlig choklad. Smaka!
Storebrooor, jag ska inte bli som dig när jag blir stoor...



Ett bevis på att hundgodis inte är bra. Kolla vad det gjorde med honom!
Jag har härmed döpt om honom till Lurvben.
Men han är lite kool.

Kommentarer
Postat av: elli

Är det D2:an som är igång?:D

2009-02-06 @ 21:54:44
URL: http://www.elli.nu/
Postat av: "Tomasson"

Jag avskyr när folk säger mitt efternamn, kan du inte kalla mig coolio istället? :)

2009-02-08 @ 15:52:06
URL: http://elingonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0