To cool for school

Nu är de två första dagarna avklarade och faktiskt känns det väldigt skönt komma igång med plugget. Tror faktiskt det är roligare än att träffa alla kompisar igen, nästan i alla fall... Nej. Men i alla fall fick vi se en film som några elever gjort om förintelsen. Jag känner mig en aning deprimerad just nu.

Som tur är så ska det snart kalasas eftersom Elin fyllde år i onsdags. Men Innan det ska jag och pappa åka till farmor och hämta en bil som det får plats mer än två personer i. Med andra ord, jag kommer komma till Elin äcklig och svettig. För allas skull hoppas jag att Elin har köpt massa chips så jag kan hänga med dem och låtsas som om jag inte finns.

Nej, det här blir nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0