Friidrott

Jag gillar när det är friidrott på tv, det är min grej. Samtidigt mår jag dåligt över att jag slutade. Inte för att jag gärna hade velat vinna VM, det hade varit för jobbigt att träna så mycket. (hö hö) Det är för att vi hade så himla kul tillsammans och det var en speciell känsla att springa. Jag var alltid så nervös innan tävlingarna så jag kunde inte äta något förrän jag hade tävlat klart.

Men i alla fall! I går lyckades jag lura med Vik och Leo till soffan. Vik tvekade först, då sa jag att det kan hända något roligt. Sedan upptäckte han och Leo att det var en snubbe som hette Schlangen i efternamn och då var han nöjd! Leo trodde att han var nöjd med det efternamnet, eller att han i alla fall borde vara det.

Nu äter jag god lakrits som jag fått av svärmor och väntar nervöst på finalen i 100 meter herrar.


Kommentarer
Postat av: elli

finns bara en sport som är roligare. Skidskytte.

2009-08-17 @ 22:53:53
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0