fesketur

Vi har begett oss ut på sjön, eller havet. Nej älven. I en väääldigt stor båt dessutom. Jag var inte alls rädd för att båten skulle vända sig och helt plötsligt var vi i vattnet. Hade det hänt hade jag inte ens försökt att vinna över strömmarna. jag hade hoppats på att en bäver skulle komma och rädda mig.

Självklart såg jag varken skymten av någon bäver eller simmande älg. Däremot missade vi att det låg en stor järnsak över halva vägen så vi åkte rakt upp på den och fastnade där. Jag trodde att min mardröm skulle bli sann.

Men för att ta oss till och från båten var vi tvugna att gå genom kornas teretorium. Det kom massa kor och sa hej. Den finaste var den skrynkliga kon med ett hjärta i pannan. Jag gjorde mitt briljanta drag och hade Foppatofflor på mig. Det resulterade i att mina fötter badade i koskit och luktade ljuvligt.













Kommentarer
Postat av: Tilda

Jättesöt ko ^^ Jag tycker om kor..

Men dina fossingar och tosser såg inge mysiga ut du... en kosntig fråga kanske.. Men hur kändes det??

2009-08-08 @ 19:37:42
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0