Äntligen!

Efter fyra års tid börjar jag närma mig ett svar. Min rygg är inte som den en gång varit. Just nu ser jag ut som en ostbåge. Elin konstaterade att ostbågar är gott, så hon kan äta upp mig. På så vis försvinner ju min ryggvärk. Smart!

Men i alla fall så tog de fem liter blod, typ. Fem provrör i alla fall, tror det är en liter i varje? Och nu kan jag bara sitta och invänta ett svar.

För några månader sedan var jag hos världens sämsta läkare, tror jag. Han sa att jag kan vara HELT säker på att jag inte har reumatism. Min farbror (som har reumatism) frågade sin läkare och han sa att inte ens reumatologerna kan vara helt säkra. Någonstans där började jag fundera på sanningen i det min läkare sa...

Läkaren som jag var hos i dag sa att det inte går att stunta i eftersom jag har det i släkten. Känns skönt att jag äntligen tas på allvar.

Inte för att jag hoppas på att jag har det. Men uteslutningsmetoden är bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska äta dig din lilla cheezball :)

2009-08-19 @ 00:05:08
URL: http://elingonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0