Träning

Det där med träning går inte så bra för tillfället... Jag hinner inte, eller egentligen hinner jag, men eeeeh...

I alla fall! I morgon är det en ny dag, och jag ska få ett nytt träningspass. Nu ska det bli ändring, vi går ju trots allt mot ljusare tider!

Jag minns tiderna då jag höll på med friidrott. När jag var extra liten var fredagsträningen den bästa timmen på hela veckan. Då hade min tränare med sig tre stora påsar med godis som vi fick tävla om. Borde kanske börja igen... Fast senare i min friidrottskarriär så sprang jag mest, spydde och hade benhinneinflamation varannan vecka. Jag avslutade karriären med att skada ryggen. Så kanske inte ändå. Fast å andra sidan är det kanske så att min kropp saknar spikskor och röda mattor att springa på. Nej...

Men Friskis är ju knappast värre än så. Jag skäms lite faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Martina

Men det va bra att du höll på med friidrott! Annars hade vi ju aldrig blivit så bra vänner tror jag :)

2009-04-20 @ 21:09:16
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0