Att montera in en bilbarnstol

Gabriel ska komma och hälsa på i mitt hem, i Kil. Vi har därför gjort ett tappert försök att försöka få fast bilbarnstolen i bilen. Vi har konstaterat att Smacko nog kommer att få köpa bilen av dem, eftersom vi aldrig kommer få loss spännena till stolen.

Saila - Nu förstår jag varför de som jobbade i affären hade skrivit "Vi monterar in bilbarnstolar i mån om tid".

Tillslut lyckades vi. Att han kommer sitta mer framåt än bakom, det är en bagatell.

Det är bäst att vi låter den sitta kvar tills på lördag. Jag får sitta bak i bilen fram tills dess och låtsas att vi har en bebis.


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, det är mycket svårare att komma på tjejnamn :) Men jag tycker Villemo, Bronja och Yrja är fina namn, men dom passar kanske inte så bra på en kanin ;)

2009-04-21 @ 11:42:35
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, ja det låter bra! Men det där med majs tror jag att jag hoppar över ;) Ah, det gör jag.. men jag tror inte han kommer säga nått till mig. Det är nog dig han hör av sig till :)



Puss bejbi<3

2009-04-22 @ 14:20:13
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja den är bra!



Hehe, ja jag ska fråga honom när jag får tillfälle. Han är väldigt glömsk har jag märkt, jag får påminna honom om saker jag sagt flera gånger! Haha :)



Jag har jobbat stängning idag, shit va stressigt det var och bröden tog slut när vi hade som mest folk, va kaos idag!



Vad ska du göra idag då?:)

2009-04-23 @ 00:10:42
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Vi va tan bröd i 45 minuter medans vi bakade nytt. Folk fick vänta eller komma tillbaka senare eller gå någon annan stans. Det får inte hända igen!:O



Åh, det låt inge kul!:/ Jag har suttit ute och solat på baksidan och lekt med Chicki, sen ska jag in till stan och kika lite. Ikväll blir det personalfest :D och underbart väder, det kan inte bli bättre!:)



Ja, nästa vecka måste vi träffas, hoppas du kan ses mer under sommarlovet sen :)

2009-04-23 @ 10:48:16
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0