underbart

Var på besök hos Ellis jobb i morse, och min blivande praktikplats! Det var väldigt mysigt, vi tog en morgonkopp =) Men i alla fall, jag fick VÄRLDENS finaste och bästa tavla som hon har målat åt mig, hon är att en bra vän den där Elinor.

Sedan skyndade jag mig hem för att lägga mig och vila i min säng i ungefär en halvtimme och efter det nörda matte. När jag kom fram till dörren kom jag plötsligt på att jag inte har några nycklar ! ! ! ! ! I hopp om att någon skulle vara hemma ringde jag på dörren flera gånger, men det enda jag hörde var våra undulaters kvitter. Besviken och arg gick jag iväg till Pekås för att fylla på pengar på mobilen och nu sitter jag här, hos pappa, utan min sköna säng.....


Kommentarer
Postat av: elli

Har DU en UNDULAT!? :D

2008-10-20 @ 16:16:02
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0