Plugg

I morse stressade jag iväg från vårdcentralen till skolan, där jag fick veta att engelskalektionen var inställd och även matten. Eftersom en älskad körtelfeber förmodligen väntar på att bryta ut fick jag ta bussen hem, vilken är ett stopp. Kände mig lagomt lat. =)

Nu väntar massa plugg, men som tur är har min vän Elli peppat mig så detta ska gå utmärkt!! Ikväll kommer hon och hämtar mig så ska vi dricka te, plugga matte och mysa. Eftersom jag inte får anstränga har hon även lovat mig att hon ska bära mig upp för trapp everest, vilken vän! Jag borde vara sjuk resten av mitt liv

I morgon ska jag även intervjua Tårtpinglan, vilket ska bli kul och intressant =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0