Besvikelse

Nu har jag skrivit klart mitt personporträtt, nästan..

Försökte leta efter en skiva med bilder från Sri-lanka men min slarviga mamma har av någon anledning slarvat bort den. Besvikelsen steg i min kropp samtidigt som hon sa " Jag vet inte var den är". Så vad ska jag göra för bildspel om mitt liv på fredag...? Min dator med alla bilder är helt död för tillfället, vilket betyder att den aldrig kommer funka igen så länge jag har en lat bror. Det är ett hårt liv!
Men i alla fall, bildspel blir svårt...... jag ska nog börja gräva i lådorna efter skivor som är sisådär hundra år gamla !

Men inte nu, för nu väntar jag på att Martina ska komma och sedan ska jag ta på mig mina snygga glasögon och läsa svenska & engelskaplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0