Vänner

Okej, jag klagar jämt på Elli som är lat men nu när jag ser mig omkring i mitt rum inser jag att hon har smittat ner mig, eller så är kanske jag som smittat ner henne, det är inte så viktigt. Det viktiga är att mitt rum börjar likna ett bombnedslag.. Det ligger kläder, strumpor, sladdar, papper, flaskor, smink, ja allting, ööverallt! Jag skyller på att jag aldrig är hemma, därför hinner jag inte städa.. ändå lyckas jag hinna stöka ner mitt rum när jag aldrig är hemma. Världens sämsta ursäkt.. typiskt

Okej, jag överdrev lite, men det är bara för jag tycker synd om lata människor, som .. Elinor =) Men i morgon kommer jag, och då blir det strumptvättning

Lat - ovillig att arbeta, bekväm (av sig), slö  = Elinor Hägg

Kommentarer
Postat av: elli

Baaabaaabaaa! Vänta bara tills DU flyttar hemifrån!=P

2008-11-03 @ 22:28:19
URL: http://www.elli.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0