Mammas heta mat

Jag såg en burk med jalapeno i kylskåpet och tänkte att jag skulle testa, så starkt kan det ju inte vara. Så jag stoppade in en i min mun, och i det ögonblicket insåg jag varför burken var full. Hettan steg sig djupt in i min hjärna och jag kände hur hela mitt huvud brändes bort! Jag hällde upp ett glas mjölk för att lindra det lite men hjälpte det? NEJ...jag fick gå runt utan huvud ett tag och ångra vad jag just gjort.

Jag skyller på pappa som kan äta dem på pizza utan några som helst problem, Han har lärt mig fel!

...Och det påminner mig om när min storebror skulle smaka på en av mammas chili som hon hade odlat själv. Det slutade med att han stod och drack flera liter mjölk och mådde dåligt. Så jag skyller på honom också, för att han har fått mig att tro att jag måste följa hans fotspår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0