gourmetmat À la Elli

Har varit ute och frågat runt om årets julklapp. Rundturen gav mig skavsår och en blödande tå. Jag tog av mig skorna för att låta dem vila, men när jag skulle sätta på mig dem igen gjorde det mer ont än innan... Så nu tänker jag aldrig mer ta av mig dem!

 

Sitter och väntar på att Elinor ska komma med mat, överraskningsmatlåda kallade hon det. De andra på jobbet har frågat mig om jag verkligen vågar låta henne bjuda mig på matlåda, de tror att det är en gammal pizzabit hon hittade under sängen när hon flyttade. Så nu börjar jag tveka, jag skulle kanske tagit med egen matlåda som reserv....

 

Förutom att jag blir mobbad och förvirrad här på praktiken så har jag väldigt kul. Och jag jobbar med en liten tjej som har samma humor som mig, kan det bli bättre? Nej. När jag slutar här om två veckor kommer jag ha ont i magen, på grund av allt skratt =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0