Reskompis

Okej, efter att ha sökt i år och dag efter en perfekt reskompis som vill samma sak, tänker lika och njuter av samma sak som mig har jag äntligen hittat den rätta! Hennes namn är Elinor Hägg och vi har härmed bestämt att vi från och med nu är reskompisar. Vi satsar på att resa bort senast om ett år, men förhoppningsvis innan. För att längta mer och göra våra drömmar till verklighet har vi satt upp några mål..

 

Länder som vi måste besöka inom tio år:

- Sri-lanka, jag ska visa henne mitt hemland

- Kina, hand i hand ska vi vandra på den kinesiska murken 

- Italien, vi ska mysa i Venedig

- Finland, hon ska visa mig hennes hemland

- Philippinerna, där ska vi dyka bland hajar och säga hej till Nemo. 

 

Saker vi måste se under våran livstid (inte på bild):

- En djungel

- Savannen i Egypten

- Pyramider

- Pandaungeuppfödningstället

- En vulkan

 

Djur vi ska se under våran livstid (inte på ett zoo):

- Älg

- Isbjörn

- Koalabjörn

- Bälta

- Krokodil


Kommentarer
Postat av: Anna

hehe älg kan väl inte vara så svårt o hitta en att se iaf :) hälsn elinors kusin :D

2008-12-12 @ 21:51:28
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0